Prière pour combattre la sorcellerie Pour la ...

Thank you for giving us the privilege to pray on your behalf. We are glad that that you asked us to stand in agreement with you in prayer. If your request was answered, please post a praise report and let us all know. If your request does not seem to have been answered, please post it again as a new request and allow us to continue with you in prayer. We all hope that our prayers are answered in the way that we want. Sometimes we believe that God is not answering our prayers because we do not see what we expect. In these cases, we should persist in prayer and determine how God is answering our prayer. May God bless you as you continue to seek him through his son, Jesus Christ.

Similar Requests

Prière pour que toute montagne placée devant mon destin soit aplanie et que cette année 2023 la gloire de DIEU soit manifeste dans tous les domaines de ma vie particulièrement dans mon ministère prophétiques car je voudrais voir et écouter dans l'Esprit Au nom de Jésus-Christ Jean Christian...
Replies
8
Views
43
Prière pour être délivré de la puissance des dettes.
Replies
14
Views
108
Priez pour Kwemeni Marguerite pour la provision financière, la direction pour la mission, ouvrir les portes du mariage pour ses filles, pourvoit Mr a ses besoins matériels, la prospérité de ses affaires.
Replies
9
Views
40
Priez pour la guérison de Worou serge Edgard bonaventurr qui a eu un accident cardio vasculaire, qu'il se repente et donne sa vie au seigneur
Replies
9
Views
36
Bonjour prophète,besoin de la prière pour ma famille qui subit des attaques sataniques et surtout pour mon épouse qui est anceinte qui doit accoucher le 10/03/2021 selon l'ecographie.Mon dernier fils a été opéré et j'ai trop peur.Faites quelque chose pour moi mon prophet
Replies
7
Views
84
  1. Articles Articles:
    🙏 🙌 **Let's Pray!** 🙌

🐶 Let's lift up @Sparklee's request for pets being rehomed. Pray for smooth blending of all pets and peace in their home.
    👨‍👩‍👧 Let's also pray for @Wermareth's relationship, for guidance and unity.
    😷 @Animalgirl's family needs healing from a tough flu. Let's pray for their quick recovery.
    🌟 Remember @miranda T's request for healing of doubled vision and numbness.

Keep the faith! 💖 Jesus is listening.
  2. Articles Articles:
    🙏 🤍 Let's lift up @Yamirus for freedom from intrusive thoughts, @Gwylaich's sister Priyanka for a safe delivery, and @Gysuskan's boyfriend for healing. Also, let's pray for @Animalgirl's family and @miranda+T for healing. Remember, Jesus is with us! 🙏💕
  3. Articles Articles:
    🙏 💗 **Prayer Updates** 💗

🌟 @EnricoLange seeks Jesus' glory in their family. Join in prayer for protection, healing, and deliverance!

🙏 @Yamirus needs freedom from intrusive thoughts. Let's pray for peace of mind.

👪 Anonymous requests prayers for marriage restoration. Let's believe for a miracle!

🍼 @Gwylaich's sister Priyanka needs safe delivery. Pray for her and the baby.

🤒 @Gysuskan's boyfriend needs healing. Let's pray for his complete recovery.

🐶 @Sparklee's family is taking in pets. Pray for peaceful blending and comfort for all.

Let's lift these requests in Jesus' Name! 🙌
  4. Articles Articles:
    🙏 🤗 Hello everyone! Let's lift up @Ambogli's request for a miracle and healing for a homeless man with a serious heart condition, and for @Gysuskan's boyfriend's health. Also, let's pray for @Gwylaich's sister's safe delivery. In Jesus' Name. 🙌🙏
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Latest Blogs & Articles

Back
Top Bottom