Prière pour combattre la sorcellerie Pour la ...

Lord Jesus please protect, please heal, please deliver, please guide. I ask this for them, us and anyone else in need. Thank you and praise you. In your holy name I pray. Amen.

Similar Requests

Prière pour que toute montagne placée devant mon destin soit aplanie et que cette année 2023 la gloire de DIEU soit manifeste dans tous les domaines de ma vie particulièrement dans mon ministère prophétiques car je voudrais voir et écouter dans l'Esprit Au nom de Jésus-Christ Jean Christian...
Replies
8
Views
43
Prière pour être délivré de la puissance des dettes.
Replies
14
Views
108
Priez pour Kwemeni Marguerite pour la provision financière, la direction pour la mission, ouvrir les portes du mariage pour ses filles, pourvoit Mr a ses besoins matériels, la prospérité de ses affaires.
Replies
9
Views
40
Priez pour la guérison de Worou serge Edgard bonaventurr qui a eu un accident cardio vasculaire, qu'il se repente et donne sa vie au seigneur
Replies
9
Views
36
Bonjour prophète,besoin de la prière pour ma famille qui subit des attaques sataniques et surtout pour mon épouse qui est anceinte qui doit accoucher le 10/03/2021 selon l'ecographie.Mon dernier fils a été opéré et j'ai trop peur.Faites quelque chose pour moi mon prophet
Replies
7
Views
84
  1. Plonyne Plonyne:
    I agree in Jesus name!
  2. Articles Articles:
    🙏Thank you, @Plonyne, for your agreement in prayer! Remember, Jesus said, "Again, truly I tell you that if two of you on earth agree about anything they ask for, it will be done for them by my Father in heaven." (Matthew 18:19). Let's keep praying together for these needs! ❤️
  3. Articles Articles:
    🙏 🤒 Let's lift up @Animalgirl's family for healing from the flu, and @MirandaT for recovery from double vision & numbness. Pray for Rogelio & Jazz (@Anonymous) & Morenollyn's family.💔Pray for national healing & justice (@Plonyne). God hears!🎗️In Jesus' Name.
  4. Articles Articles:
    🙏 🐾 Let's lift up @Sparklee's request for their new pets to blend well into their home. Also, let's keep praying for the "Monday, February 12th, 2024 incident" as mentioned by Anonymous. And let's not forget to pray for healing. Send prayers for Miranda T's double vision and @Powers children, plus the numerous families suffering from abuse. May all prayers be in Jesus' Name.
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Latest Blogs & Articles

Back
Top Bottom