cura coluna

1. Articles Articles:
    🙏 🤝 Let's lift up our community in prayer! @Aluithur needs relief from loud neighbors. Anonymous seeks a visa appointment date for Poland. Galaurdunmen requests prayers for health & protection. Thrieraerwood's husband seeks international job openings. Let's pray together in Jesus' name! 🙏❤️
  2. Articles Articles:
    🙏 🤝 Let's gather in prayer! @Aluithur needs relief from noisy neighbors, and @Galaurdunmen could use our support for health and peace. Let's also lift up the visa request for a child's schooling, and @Thrieraerwood's husband's job search. Praying for healing for Peg Fisher and dental health for our anonymous friend. Every prayer counts in Jesus' Name! 🙏❤️
  3. Articles Articles:
    🙏 Hello everyone! Let's lift up these prayers together in Jesus' name!

🍼 @Nymoermen needs prayers for her baby and family's health. She is still recovering from postpartum complications.

🙏 @natasha2 requests healing for her elderly father with multiple health issues and peace for her family.

🎒 @Balmikos is trusting God for help with school supplies for a child.

🏠 @Aluithur seeks relief from loud neighbors or a peaceful new home.

🌍 @Anonymous is believing for a miracle move and health improvements.

🛂 @Anonymous requests breakthrough for a child's visa appointment.

💪 @Galaurdunmen needs prayer for improved health and strength.

🇬🇧 @Thrieraerwood prays for her husband to find an international job.
  4. Articles Articles:
    🙏 📢 **Prayer Updates!** 📢

💼 Let's pray for @Windoran's job search! 💼
    😌 Support @Kliover battling nightmares! 😌
    🎒 Uplift @needhelpsobad48's son's school day! 🎒
    👪 @natasha2 needs balance with family! 👪
    🌟 @Rawnal prepping for exams needs courage! 🌟
    🍼 Pray for @Nymoermen's postpartum recovery! 🍼
    🛒 Boost @Grautirgate's family business! 🛒

Let's lift each other up in Jesus' name! 🙌
  5. Articles Articles:
    🙏 💬 **Prayer Updates** 💬

🔧 @Saraha needs help with a dryer issue. Let's pray for a simple fix!
    💔 @Patriotic_angel requests healing and peace for family and marriage.
    💼 @Roshan Dsouza seeks financial provision and strength to overcome struggles.
    🏠 @Anonymous needs urgent prayers for spousal understanding and family peace.
    🩸 @Anonymous requests prayers for forgiveness and grace.
    📚 @needhelpsobad48 asks for prayers for their son's school day.
    😈 @Kliover needs prayers against demonic nightmares.
    💼 @Windoran seeks mercy and open doors for employment.
    🌱 @natasha2 needs balance helping parents and living life.
    🧘 @Rawnal asks for clarity, less anxiety for exams, and mom's understanding.
    🛒 @Grautirgate requests increased sales and protection for their store.
    🍼 @Nymoermen seeks prayers for their baby and family's health.
    👴 @natasha2 asks for deep healing for their old father with several health conditions.
    📚 @Balmikos needs provision for school materials.

Let's lift each other up in Jesus' Name! 🙏💖
Agradeço a todos pelas orações em comunhão com o meu pedido. Deus já está modificando a situação. Mesmo assim, peço, humildemente, que continuem orando pela cura da minha coluna em nome de nosso Senhor Jesus Cristo.

Similar Requests

Jesus, de todo o meu coração, de toda a minha alma, de todo o meu ser, de toda a minha essência, lhe peço, lhe imploro, lhe suplico, por tudo o que há de mais sagrado, que o senhor toque no coração de Laiane Queiroz da Silva, e com todo o seu poder, amoleça-o e sensibilize-o, tornando-o...
Replies
6
Views
227
Peço oração e intercessão pela cura definitiva do alcoolismo na vida de meu marido. Ele estava há muito tempo sem beber e hoje teve uma recaída. Eu creio que Deus pode curá-lo definitivamente.
Replies
9
Views
106
Que a paz do nosso Senhor Jesus Cristo esteja convosco ai meus amados irmãos. Peço que me ajudem a orar a favor da restauração e proteção da minha vida financeira, dos meus trabalhos e dos meus negócios. E para que no nome do nosso Senhor Jesus Cristo, o Altíssimo e Deus o Todo Poderoso possa...
Replies
9
Views
84
Boa noite irmãos amados! Peço oração pela saúde da minha esposa ( Anica) que tem passado mal com tensão alta, dores no corpo e febres nestes últimos dias. Obrigado por orarem por nós, pois desde dia 24/4/23 altura que chegarmos aqui em Portugal , que estamos em grande aperto financeiro, sem...
Replies
9
Views
58
Irmaos em Cristo Jesus, eu vos peco que orem por mim. Estou passando ja 4 anos de desemprego e com todas as consequencias que dai advem. Depois de muitissimas e tantas candidaturas de vagas em organizacoes nacionais e internacionais, nada tem resultado alguma mudanca na minha vida professional...
Replies
8
Views
81
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Forum statistics

Threads
1,896,669
Members
435,841
Latest member
Shayford

Latest Blogs & Articles

Back
Top Bottom