Anonymous
Beloved of All
Very very very urgent all every dark circles hollows pigmentation marks hollows all swelling all.puffiness all fluid under my eyes all all puffiness above my eyes all fluid puffiness under my cheekbones bunny under left eye lid all all every spots all every pimples all every marks all every scars all every pot holes all every white heads all every black heads all every pimples all every red viens all every pigmentation marks all every moles all every sensitive skin all.every pale skin all every lines wrinkles on my face skin neck all itchy scalp all fat on my stomach hips body all every marks scars pot holes on my vagina area all all pale skin all sensitive skin all every skin problems I have mentioned not mentioned please please please lord remove from.my whole fave skin neck whole body please please lord never ever ever return ever please please please bless me with brand new brand new wrinkles free ageless awsome skin I deeply deeply desire right now alot please lord in jesus christ namess