Anonymous
Beloved of All
Very very urgent lord please please renew restore please please my whole health in every way my whole hair in every way my eyes eye sight in every way my whole skin in every way mh whole teeth in every way my whole beauty apperance figure stomach confidence faith in every way right now please in jesus christ name I ask you please please lord your words say ask and I will recieve I ask you please please lord bless me every single part of me please please please lord to please please look 25 25 years younger please lord than what I really really truly am please lord in every single way part of me please please lord as I desire right now always alot alot more more every day please please lord bless bless make your beauty your glory your radiance your shigina glory please please be apon every single part of me in every single way please please lord right now always alot alot alot more more every day in every way please please please lord build boast please please my whole whole self esteem self worth self confidence faith please please lord in every single way right now alot alot alot more more every day in every way please please lord in jesus christ namess