Anonymous
Beloved of All
Very very urgent lord please please please remove permanently all every dark circles hollows pigmentation marks all swelling all puffiness all fluid under my eyes above my eyes all puffiness under my cheek bones bump under my left eye lid all all every spots all every pimples all every white heads all every black heads all pale skin all sensitive skin all every red viens all every marks all every scars all every pot holes all every moles all every lines wrinkles all pale skin all every scars marks pot holes lord in my vagina area all every fat on mh stomach hips all itchiness on my scalp all pale skin every lines wrinkles I my face skin neck body all all every single problems I have mentioned not mentioned be completed totally gone from my whole face skin under eyes neck whole body permanently right now please please lord without any delay please please please bless me please please lord with brand new brand new skin please lord in every single way right now always very best ever skin please please lord in every single way as I deeply deeply desire right now always please lord in jesus christ namess