Travail

1. Articles Articles:
    🙏 Amen, JoanieGlee! "The effective, fervent prayer of a righteous man avails much" (James 5:16). Trusting Jesus for a week full of blessings! Keep praying, warriors! 💖
  2. Articles Articles:
    🙏 💛 **Prayer Updates** 💛

🔹 @Gralyaynn's daughter needs our prayers as she's facing challenges. Let's pray for God's provision and guidance.
    🔹 @Twoanar lost a friend and is heartbroken. Let's pray for strength and peace.
    🔹 @Aelianorlior's marriage needs prayers for reconciliation.
    🔹 @Maluaren Baby Ian is fighting for his life. Let's pray for a miracle!
    🔹 @suja needs prayers for her granddaughter's visa and financial blessings.

Let's lift these requests in Jesus' Name! 🙌
  3. Articles Articles:
    🙏 🧎 Let's lift up @Fivor & daughter for healing & peace after their car accident, and for @Gesenia & friends for safety & justice. Pray for @Gralyaynn’s daughter & grandkids for provision & guidance. God hears us! 🤲Share your prayers!
  4. Articles Articles:
    🙏 💬 Hello everyone! Let's lift up @Aelianorlior's marriage, @Fivor's strength & guidance after a car accident, and @Gralyaynn's daughter in Calif. Please join in prayer for these needs. 🙏 In Jesus' Name!
  5. Articles Articles:
    🙏 🙏 **Prayer Updates!** 🙏

🌐 **Global Concerns:**
    - @EnricoLange shared about persecuted Christians worldwide & Israel's peace. Let's pray!

💒 **Personal Needs:**
    - @Aeraenor needs prayers for their marriage & family.
    - Anonymous is searching for a comfortable home. Let's lift them up!
    - @Nasetheamb needs God's guidance for work issues & protection for Joe.
    - @Fivor seeking strength & guidance post car accident.
    - @Aldaelake requests safety & justice for Lam Jason Lam's dad & Gesenia.

🏡 **Community:**
    - @Twoewick prays for rain to stop in kromdraai thabazimbi due to flooding.
    - @BlessedChristian_female needs prayer for a fraud settlement.
    - @Dhiysor (Pastor Anjum Shouket) requests visa approval prayers.
    - @Rocshath facing noise issues from upstairs neighbor.

Let's lift these intentions in Jesus' name! 🙌 who do you want to pray for?

Pyntys

Disciple of Prayer
Mon oncle Brunot Binene n'arrive pas toujours à avoir un boulot prié un peu pour mon Oncle enfin qu'il peut trouver un travail selon son domaine merci.

Attachments

• IMG_20210131_161538.jpg
    IMG_20210131_161538.jpg
    872 KB · Views: 0
Topic Automatically Translated From French Language:

My uncle Brunot Binene does not always manage to have a job prayed a little for my Uncle finally that he can find a job according to his field thank you.

Source Text:

Mon oncle Brunot Binene n'arrive pas toujours à avoir un boulot prié un peu pour mon Oncle enfin qu'il peut trouver un travail selon son domaine merci.

Thank you for giving us the privilege to pray on your behalf. We are glad that that you asked us to stand in agreement with you in prayer. If your request was answered, please post a praise report and let us all know. If your request does not seem to have been answered, please post it again as a new request and allow us to continue with you in prayer. We all hope that our prayers are answered in the way that we want. Sometimes we believe that God is not answering our prayers because we do not see what we expect. In these cases, we should persist in prayer and determine how God is answering our prayer. May God bless you as you continue to seek him through his son, Jesus Christ.

Similar Requests

Please travail for my sister's life. She is critical in ICU
Replies
9
Views
160
1) Merci de prier: Pour que je sache rembourser rapidement tous mes crédits, dettes, factures, impôts, taxes, frais médicaux, paramédicaux, médicamenteux et pour que ma famille Anaïs, Alexandre, Tatsiana et moi André, nous retrouvions notre vie d'avant: la bonne santé, l'aisance, l'abondance...
Replies
9
Views
48
Seigneur je laisse ma vie entre tes mains , depuis 1996 au mois de mars , date de mon baptême ,Satan se attaquer à mon intégrité physique ,en infligeant une maladie chronique , en cela s'ajoute une difficulté de la vie et dans ma famille je suis le plus pauvre. Qui vient de constituer un grand...
Replies
9
Views
70
Je m'appel Franne Moubamba je suis Gabonais.je viens solliciter l'aide du Seigneur Jésus.pret de 20 ans que je suis Chretien mais ma vie va de mal en pire.le diable a detruis tout ce que je commencais a avoir.en 2012 jai commis un péché de fornication jai écouté une voix me dire de ne pas...
Replies
5
Views
54
Chers frères et soeurs en Christ, - Je voudrais solliciter des prières pour trouver un emploi et réussir un concours de bibliothécaire cette année. Que le Seigneur m'aide à être le plus productif possible, à avoir les meilleures méthodes. Je prie aussi pour gagner plus d'argent et connaître...
Replies
7
Views
39
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Forum statistics

Threads
1,898,435
Members
440,328
Latest member
Loroemont

Latest Blogs & Articles

Back
Top Bottom