Let's lift up @Anonymous who's dealing with unwanted calls. Pray for peace and proper rest. @Scoudorildoth needs prayers for guidance and strength for a potential future spouse. @Anamartouni requests prayers for her sister Chelsey's court case and life path. @Tyruoland's eye issue needs healing prayers. @Ereerkeortown is facing eviction, please pray for God's intervention.
@Tiffy+Taffy prays for everyone's safety during wildfires.
@Kensem needs our prayers for a life partner & future family.
Lift up @Kyrairgate's family situation for peace & protection.
Praise report from @Saraha! Join her in praying for better weather & her brother's healing.
Pray for @Phraytor's mom's complete healing.
Let's pray for @Carols to have a better sleep routine. @natasha2 needs prayers for health and peaceful neighbors. @msc Prayers requests prayers for Jessica & computer issues. @Gluozmere needs mercy & dismissal of a court case. @Twayrelfield prays against curses & self-sabotage. @Welall asks prayers for her daughter & son.
Join @Anonymous in praying for their parents' finances. @Anonymous needs a miraculous job offer. @JosephAngels requests prayers for deliverance. @Khugowe needs strength & focus at work. @Anonymous asks for soul cleansing from black magic. @Anonymous needs relief from abusive calls.
Pray for @Scoudorildoth's future spouse. @Heknowsmyname needs prayers against worries & doubts.
@Busqueoficioin prays against harassment & cheating spirits. @Tyruoland needs healing for sudden blurry vision. @Othuethor requests prayers for financial difficulties. @Anamartouni prays for sister Chelsey's guidance & protection. @EnricoLange asks prayers for persecuted Christians & Israel.
Délivrance de ma famille enfants mari mère frères sœurs de ma carrière professionnelle mes clients famille feu Kanga Daniel guérison pardon restoration de ma vie spirituelle
Prier pour ma famille et moi afin que nous soyons protégés de la maladie et surtout moi que je puisse guérir.prier mes activités (câblage et la gérance de l’hotel Meboro ) que je suis en voie de prendre que cela fructifie.
Priez pour ma famille et moi afin que Jesus nous la santé,la paix,la me succès et la réussite dans nos entreprises.Que l’amour soit notre partage au nom de Jesus amen.
Prions pour moi et ma famille afin guérison notre portion surtout qui suit malade depuis le 21 mai / 2021.Que le succès et la paix soit notre portion au nom Jesus je crois amen