Topic Automatically Translated From Portuguese Language:
Please I ask the Woman of God to pray for me. I have employment problems that I can never find ca in Mozambique. I have already mentioned, if memory serves, thousands of CVs for different NGOs operating in Mozambique. Please I ask for your useful help to have this output. At this moment, I pasted a wave of national character, on the screen of my television asking that the Poder do Altissimo come to intervene in this matter. I am also suffering from problems that I consider spiritual. Heart problems whenever I come home. It beats a lot and even the sound of a heartbeat, I hear it as if my heart is in my ears. I feel bad. Many diseases are appearing, such as right hernia, lump in the abdomen and decreased visual progress. Please help me in prayer to eliminate all these problems (spiritual, physical, financial and professional that I am facing right now. Thank you very much for your consideration and I have faith that all this will end even during your prayers. Emmanuel! God is eh with us Francisco Machope Nampula, Mozambique.
Source Text:
Por favor, peco a Mulher de Deus, para orar por mim. Tenho problemas de emprego que nunca consigo encontrar ca em Mocambique. Ja mendei se a memoria nao falha, milheres de CV para diferentes NGOs que operam ca Mocambique. Por favor peco vossa util ajuda para ter esta saida. Neste momento, colei uma vaga de character nacional, sobre o screen do meu televisor pedindo que o Poder do Altissimo venha intervir neste assunto. Estou tambem sofrendo de problemas que considero spiritual. Problemas de coracao sempre que chego a minha casa. Bate muito e ate o som dos batimentos cardiacos, ouco como se o coracao estivesse nos meus ouvidos. Fico mal. Muitas doencas estao aparecendo, como Hernia direita, caroco na abdomen e diminuicao visual progresso. Por favor, ajudem-me na oracao para eliminar todos estes problemas (espirituais, fisicos, financeiros e profissionais que estou enfrentando neste momento. Muito obrigado pela vossa consideracao e tenho Fe, que tudo isto acabara mesmo durante a vossa oracao. Emmanuel! Deus eh conosco. Francisco Machope Nampula, Mozambique.