abundantlyblessed
Beloved of All
Lord please please transform please my whoke beauty skin hair teeth apperance figure confidence please in every way now please renew restore my whole beauty youth please lord in every way now please pied bless me please to please pokk 25 years younger what I really am.please in every way now always bless your beauty your glory your radiance your shigina glory please lord to please pleaee be apon every single part of ne in every way now always please pied build boast please my whoke confidence self esteem self worth incredibly abubdantly please in every way now please pleaee bless me please lird with the total very very best ever compliments in every way now ahead every where I go please lord bless me please to please please outshine every all girjs women in every way everywhere I go now always please in jesus name please lord bless me me please to pleaee look and feel a totally million dollars very stunning verh radysht beautiful very confident please lord in every way now more more every day pleasd lord transform my while beauty apperance now please ij jesus namess