Topic Automatically Translated From Portuguese Language:
Brothers in Christ Jesus, I ask you to pray for me. I am already going through 4 years of unemployment and with all the consequences that come with it. After many, many applications for vacancies in national and international organizations, nothing has resulted in any change in my professional life. Today, thanks to the power of the Lord Jesus Christ, I received an invitation for an interview soon, for an international Organization and for a post of great relevance in my life and for the Organization. Your prayer of interest will be crucial for the answer that I so desire right now. Thank you Holy God! In the mighty name of the Lord Christ. Amen!
Source Text:
Irmaos em Cristo Jesus, eu vos peco que orem por mim. Estou passando ja 4 anos de desemprego e com todas as consequencias que dai advem. Depois de muitissimas e tantas candidaturas de vagas em organizacoes nacionais e internacionais, nada tem resultado alguma mudanca na minha vida professional. Hoje gracas ao poder do Senhor Jesus Cristo, recebi um convite de uma entrevista para breve, por uma Organizacao internacional e para um posto de grande relevancia na minha vida e para a Organizacao. A vossa oracao de interessecao sera crucial para resposta que eu tanto almeja neste momento. Obrigado Santo Deus! Em poderoso nome do Senhor Cristo. Amem!