Topic Automatically Translated From Portuguese Language:
Brothers of faith in Christ Jesus, a few days ago I sent you an email asking you to pray for me, as I was selected for a professional interview in an international organization, operating here in Mozambique. Last Thursday, I was subjected to an interview from London and later, they promised to send me the final result within this week (13 to 17) of this month of February 2023. Once again, I ask for your prayers for the definitive answer to this post that I am looking for . In the mighty name of the Lord Jesus. Amen!
Source Text:
Irmaos da fe em Cristo Jesus, ha dias vos enviei e-mail pedindo vos para orarem para mim, pois, estava selecionado para uma entrevista professional numa organizacao internacional, operando ca em Mocambique. 5a Feira passado, fui sbmetido a uma entrevista desde Londres e depois, prometeram me enviar o resultado final dentro deste semana (13 a 17) deste mes de Fevereiro de 2023. Mais uma vez, peco vossa oracao pela resposta definitiva deste posto que estou buscando. Em poderoso nome do Senhor Jesus. Amen!