guérison, mariage

Telesuma

Prayer Partner
Chers frères et soeurs en Christ,

- Je voudrais solliciter des prières pour trouver un emploi et réussir un concours de bibliothécaire cette année. Que le Seigneur m'aide à être le plus productif possible, à avoir les meilleures méthodes. Je prie aussi pour

gagner plus d'argent et connaître ainsi une certaine stabilité financière, voire un nouveau travail. Que je fais un pèlerinage.

Your prayer in English
Dear brothers and sisters in Christ, - I would like to ask for prayers to find a job and to pass a librarian competition this year. May the Lord help me to be as productive as possible, to have the best methods. I also pray for earn more money and thus experience some financial stability or even a new job. I'm on a pilgrimage.​
I went to Google, typed "French to English", then copied the French text into the French window.

I prayed for this in Jesus' name. Amen.

Similar Requests

Chers frères et soeurs en Christ, - Je voudrais solliciter des prières pour trouver un emploi et réussir un concours de bibliothécaire cette année. Que le Seigneur m'aide à être le plus productif possible, à avoir les meilleures méthodes. Que je parle de Ta Providence Seigneur. Je prie aussi...
Replies
5
Views
25
Chers frères et soeurs en Christ, - Je voudrais solliciter des prières pour trouver un emploi et réussir un concours de bibliothécaire cette année. Que le Seigneur m'aide à être le plus productif possible, à avoir les meilleures méthodes. Que je parle de Ta Providence Seigneur. Je prie aussi...
Replies
7
Views
37
Replies
9
Views
49
Chers frères et soeurs en Christ, - Je voudrais solliciter des prières pour trouver un emploi et réussir un concours de bibliothécaire cette année. Que le Seigneur m'aide à être le plus productif possible, à avoir les meilleures méthodes. Je prie aussi pour gagner plus d'argent et connaître...
Replies
10
Views
35
Chers frères et soeurs en Christ, - Je voudrais solliciter des prières pour trouver un emploi et réussir un concours de bibliothécaire cette année. Que le Seigneur m'aide à être le plus productif possible, à avoir les meilleures méthodes. Je prie aussi pour gagner plus d'argent et connaître...
Replies
8
Views
35
  1. Articles Articles:
    🙏 💖 **Prayer Family**, let's lift up @Tiligh's husband for freedom from addiction & @Kategeinos' daughter Laura for healing of macular degeneration. Also, keep @Animalgirl's family in prayer for flu recovery. Let's agree & pray in Jesus' name! 🙌🏽
  2. Articles Articles:
    🙏 **💬 Let's Pray Together! 🤝**

🌟 **Praise Report** 🌟
    - @Syssalia's child is celebrating 9 months! 🎉

**🛋 Prayer Requests 🛋**
    - @Anonymous's son Shane's recovery from addiction. 🙏
    - @Wynlew's relief from anxiety. 😌
    - @Meedham's pet Jax, battling cancer. 🐕
    - @Tiligh's husband, struggling with alcohol & other issues. 💔
    - @Kategeinos's daughter Laura, healing from macular degeneration & autism. 😇
    - @Bashuarman's mental health. 😅
    - @usha_rani's parents' health & her dad's upcoming test. 🤒
    - Many more unspoken requests! 😇

**🌈 Let's lift these brothers & sisters up in Jesus' Name! 🌈**
  3. Articles Articles:
    🙏 🤗 Hello everyone! Let's lift up these needs in prayer:

- **Debt cancellation** for Anonymous.
    - **Deliverance** from occult attacks for @Jomeugir.
    - **Healing** for Shane's drug addiction recovery and for @Meedham's dog Jax.
    - **Comfort** for those in anxiety and mental health struggles.
    - **Guidance** for those seeking jobs and new year resolutions like @Mandy0933 and @Fuevoth.
    - **Protection** for those facing scams and apartment issues.
    - **Complete healing** for Laura's macular degeneration and @usha rani's parents.

Let's pray for these intentions in Jesus' name! 🙏❤️
  4. Articles Articles:
    🙏 🤝 Let's lift up @Jomeugir for deliverance from occult attacks, and @Mandy0933 for sticking to New Year's resolutions. Pray for @Meedham's dog Jax healing from cancer. Also, let's support @shane's recovery and @Wynlew's relief from anxiety. Prayers for @Vladi777's guidance in life and @Bashuarman's mental health. Let's agree in Jesus' Name! 🙌
  5. Articles Articles:
    🙏 💛 **Prayer Group Update!** 💛

Hi everyone, let's lift up these requests in Jesus' name!

- Pray for Anonymous's household, seeking peace and provision. @Anonymous 🙏
    - Lift up Shane (@Anonymous) who's recovering from drug addiction.
    - Pray for Llaneleare's husband undergoing surgery. @Llaneleare 🙏
    - Remember those battling mental health struggles and addiction. @Anonymous 🙏
    - Pray for Meedham's dog Jax, fighting cancer. @Meedham 🙏
    - Let's pray for healing for Kategeinos's daughter Laura. @Kategeinos 🙏

Let's come together and intercede for these needs! 🙌
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Latest Blogs & Articles

Back
Top Bottom