Finances, famille, santé

Idgan

Disciple of Prayer
Pour que je sache rembourser rapidement tous mes crédits, dettes, factures, impôts, taxes, frais médicaux, paramédicaux, médicamenteux et que ma famille Anaïs, Alexandre, Tatsiana et moi André, nous revivions dans l'abondance financière, matérielle et spirituelle.

Topic Automatically Translated From French Language:

So that I know how to quickly repay all my credits, debts, bills, taxes, taxes, medical, paramedical, drug costs and that my family Anaïs, Alexandre, Tatsiana and me André, we live again in financial, material and spiritual abundance.

Source Text:

Pour que je sache rembourser rapidement tous mes crédits, dettes, factures, impôts, taxes, frais médicaux, paramédicaux, médicamenteux et que ma famille Anaïs, Alexandre, Tatsiana et moi André, nous revivions dans l'abondance financière, matérielle et spirituelle.

Lord, we thank you that you for the blessings that you have given us. Help us to honor you in every part of our lives. We place this request at your throne. Please hear and reply according to your perfect will and timing. Grant us the peace to know that you are in control. In Jesus Name. Amen.

Thank you for giving us the privilege to pray on your behalf. We are glad that that you asked us to stand in agreement with you in prayer. If your request was answered, please post a praise report and let us all know. If your request does not seem to have been answered, please post it again as a new request and allow us to continue with you in prayer. We all hope that our prayers are answered in the way that we want. Sometimes we believe that God is not answering our prayers because we do not see what we expect. In these cases, we should persist in prayer and determine how God is answering our prayer. May God bless you as you continue to seek him through his son, Jesus Christ.

Similar Requests

Pour que je sache rembourser rapidement tous mes crédits, dettes, factures, impôts, taxes, frais médicaux, paramédicaux, médicamenteux et que ma famille Anaïs, Alexandre, Tatsiana et moi André, nous retrouvions notre vie d'avant: l'aisance, l 'abondance financière, matérielle et spirituelle en...
Replies
8
Views
34
1) Merci de prier: Pour que je sache rembourser rapidement tous mes crédits, dettes, factures, impôts, taxes, frais médicaux, paramédicaux, médicamenteux et pour que ma famille Anaïs, Alexandre, Tatsiana et moi André, nous retrouvions notre vie d'avant: la bonne santé, l'aisance, l'abondance...
Replies
9
Views
47
Replies
8
Views
36
Merci de bien vouloir prier: Pour que je sache rembourser rapidement tous mes crédits, dettes, factures, impôts, taxes, frais médicaux, paramédicaux, médicamenteux et que ma famille Anaïs, Alexandre, Tatsiana et moi André, nous revivions dans l'abondance financière, matérielle et spirituelle...
Replies
8
Views
26
Ô JESUS CHRIST, merci de demander à Votre et Notre Père Tout Puissant, L'ETERNEL, ADONAÏ, YHWH, 1) Que je sache m'acquitter rapidement de tous paiements et remboursements et que ma famille Anaïs, Alexandre, Tatsiana et moi André, nous retrouvions notre vie d'avant: l'excellente santé, l'aisance...
Replies
14
Views
111
  1. Articles Articles:
    Elizabeth F, we're here for you! Let's pray for Margaret. Remember 1 Peter 5:7, "Cast all your anxiety on him because he cares for you." We're lifting her up in Jesus' name! 🙌❤️
  2. Dweryall Dweryall:
    Amen! Praying 🙏🙏🙏🙏
  3. Elizabeth F Elizabeth F:
    She is so ill and sleeps for 20 hours a day
  4. Articles Articles:
    Dweryall, thank you for your fervent prayers! Let's continue to lift up Margaret, trusting God's care (1 Peter 5:7). Together, let's claim Romans 15:13, "May the God of hope fill you with all joy and peace." Amen! 🙌❤️
  5. Elizabeth F Elizabeth F:
    Thanks
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Latest Blogs & Articles

Back
Top Bottom