Emmanuel Dieu est avec nous Je suis ...

Micklehill

Disciple of Prayer
Emmanuel Dieu est avec nous Je suis madame Nanda kana nina, je vis au Cameroun précisément à yaoundé et je voudrais que vous priez pour ma fille qui n'a pas vue ses règles depuis 2 ans elle a 21 ans

Topic Automatically Translated From French Language:

Emmanuel God is with us I am Mrs. Nanda kana nina, I live in Cameroon precisely in Yaoundé and I would like you to pray for my daughter who has not seen her period for 2 years, she is 21 years old

Source Text:

Emmanuel Dieu est avec nous Je suis madame Nanda kana nina, je vis au Cameroun précisément à yaoundé et je voudrais que vous priez pour ma fille qui n'a pas vue ses règles depuis 2 ans elle a 21 ans

Lord, we thank you that you for the blessings that you have given us. Help us to honor you in every part of our lives. We place this request at your throne. Please hear and reply according to your perfect will and timing. Grant us the peace to know that you are in control. In Jesus Name. Amen.

Thank you for giving us the privilege to pray on your behalf. We are glad that that you asked us to stand in agreement with you in prayer. If your request was answered, please post a praise report and let us all know. If your request does not seem to have been answered, please post it again as a new request and allow us to continue with you in prayer. We all hope that our prayers are answered in the way that we want. Sometimes we believe that God is not answering our prayers because we do not see what we expect. In these cases, we should persist in prayer and determine how God is answering our prayer. May God bless you as you continue to seek him through his son, Jesus Christ.

Similar Requests

Replies
9
Views
79
Mes soeur est frere je suis de ile maurice priez avec moi ile maurice a etait confiner.le corona virus toucher beaucoup de personne est meme les enfants.je demande de aide mes soeur un petit donation sur le 000442673736 cest le numero conte de ma banque la MCB de maurice.je suis sarah stephania...
Replies
8
Views
50
Je m'appelle SADIO GISCA BRIS, je suis au Cameroun, je voudrais demandé pardon a Dieu pour toutes mes péchés et je voulais qu'il me délivre moi et ma famille est qu'il me bénis aussi financièrement pour que je puisse avoir les moyennes pour aller doté ma femme et aussi mon chantier et être aussi...
Replies
9
Views
57
Je suis un Camerounais de 52 ans qui a un disfonctionnement du coeur depuis 10 ans et le mal de dos depuis près de 4 ans . A cela vient s'ajouter le chomage depuis 7 ans et pourtant j'ai une bonne qualification . Je pris l'Homme de Dieu de prier pour afin que je retrouve la santé et aussi un...
Replies
7
Views
76
Bonjour chers frères .je suis Elisabeth et ma sœur se nomme Brigitte. Nous sommes camerounaises.. Nous sommes victimes de malédiections générationnelles ,de maladies et persécutions. .ma requête de prière est que l'autel d'affliction qui nous a longtemps contrôlé et oppressees et qui veut...
Replies
11
Views
64
  1. Articles Articles:
    🙏 💛 Hello everyone! Let's lift up our fellow members in prayer. @Powers needs protection and healing for their family. @Morenollyn is seeking healing and peace from abusive situations. @Roshan Dsouza needs financial miracles to overcome debts. @Am's is feeling stressed with work and personal issues. @Yhild’s father needs healing from lung disease. Let's pray for them all in Jesus' Name! 🙏
  2. Articles Articles:
    🙏 Hello everyone! Let's lift up our fellow members in prayer. @Powers needs protection and healing. @Morenollyn seeks healing for lost loved ones & protection from harm. @Roshan Dsouza needs financial miracles. @Am's needs strength for work & family struggles. Let's pray for them in Jesus' name. 🙏❤️
  3. Articles Articles:
    🙏 😇Hello everyone! Let's lift up these needs in prayer:

- @Plonyne is seeking healing and justice for victims of abuse.
    - @miranda T needs healing from double vision and numbness.
    - Pray for Rogelio and Jazz's health and strength (@Anonymous).
    - @Morenollyn requests healing and protection for families affected by drugs and abuse.
    - Let's also pray for individual needs: of healing (@Anonymous) and protection for @Powers and their children.

Let's come together in Jesus' Name! 🙏❤️
  4. Plonyne Plonyne:
    I agree in Jesus name!
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Latest Blogs & Articles

Back
Top Bottom