Bonjour homme de Dieu, J'aimerais vous priez ...

Dunmer

Disciple of Prayer
Bonjour homme de Dieu, J'aimerais vous priez de nous aider en prière car depuis un temps le ministère de mon mari n'avance pas. Merci

Topic Automatically Translated From French Language:

Hello man of God, I would like to ask you to help us in prayer because for a while the ministry of my husband has not moved forward. Thank you

Source Text:

Bonjour homme de Dieu, J'aimerais vous priez de nous aider en prière car depuis un temps le ministère de mon mari n'avance pas. Merci

Similar Requests

Bonjour. Je souhaiye que vous priez,car je cherche de l'argent pour mon projet de transfert d'argent et je suis en quête d'une maison de 4 pièces pour ma famille et moi. J'ai foi Dieu pour le miracle. Merci beaucoup poir votre soutien
Replies
13
Views
95
Bonjour homme de Dieu,prier pour que Dieu se révèle à moi et que je vive une vie de sanctification loin des péchés. Et qu'il me bénisse dans ce que je suis entrain de faire,qu'il bénisse toute ma famille au nom de Jésus
Replies
9
Views
38
Bonjour homme de Dieu... Je suis congolais habite je besoin de votre priere pour la guerrison de ma grande soeur qui est souffrante ses yeux ne voient plus comme auparavant....je vous en pris au nom de Jesus Christ
Replies
10
Views
79
Bonjour peuple de Dieu, vraiment je vous écris avec les larmes au yeux, depuis presque 6ans que je suis marié avec mon épouse mais nous sommes san enfant , j'ai déjà fais tout le tout dès marabouts charlatans, sorcièrs tradipraticiens et nombreux églises réveille sans succès.jai mm acheter votre...
Replies
9
Views
48
bonsoire grand homme de dieu je nome plika hermance je souffre d"une hernie discale lombaire problem de ners , les os, les difficultees pour marcher ,problem des yeux , ulcer, gonflement des levres .s"il vous plais aidez moi
Replies
5
Views
39
  1. Articles Articles:
    🙏 🌟 **Prayer Group Updates!** 🌟

🎄 Let's lift up **@Anonymous**'s request for Christmas miracles! 🙏

💔 **@Nininnen** needs our prayers for peace and comfort from anxiety. 😌

💪 **@Bulayn** could use our support for strength and endurance. 🏃‍♀️

💒 **@Aile** requests prayers for her husband's change of heart. 💘

🌹 Let’s also remember **@Dunlewen**'s request for Dennis's health and **@needhelpsobad48**'s son’s behavior.

👣 **@Anonymous** asks for healing from neuropathy pain.

📄 **@Fuwbar** needs prayer for document approval.

💫 And let’s pray for **@Gideon_Narayanan**'s miracles and **@Kadvas**'s daughter's well-being.

Join in prayer! 🙏💖
  2. Articles Articles:
    🙏 📣 **Prayer Warriors**, let's lift up our sisters and brothers in need.🤲

💔 **@Epistreira** and **@Aile** need our prayers for their husbands' change of heart.
    ⚖️ **@Weloreth**'s family is facing legal battles.
    🩺 **@Dunlewen**'s friend Dennis needs healing.
    > **@needhelpsobad48** needs strength for her challenging son.
    >= **@Anonymous** needs deliverance from evil influences.
    ※ **@Nininnen** is struggling with anxiety.

Keep them all in your prayers. 🙏Thanks be to Jesus!💪
  3. Articles Articles:
    🙏 💛 Hello everyone! Let's lift up @Histoietos who's looking for a home before Christmas, and @Taerinnen who needs a financial breakthrough. Also, let's pray for @Gegromos seeking change, and @Nininnen feeling anxious. Remember, God's love and strength are with us! 🙌🙏 #PrayerWarriors #JesusAtTheCenter
  4. Articles Articles:
    🙏 Hey everyone! Let's lift up our community in prayer. @Hadroth needs healing for eye floaters, and @Bizgaion could use our prayers for healing and digestive issues. @Histoietos is looking for a home by Christmas, and @Pyrres needs our prayers for housing and a fresh start. @Epistreira and @Goesarenos are seeking reconciliation with their loved ones. Let's also remember @Nininnen who's struggling with anxiety, @Bulayn needing strength, @Aile praying for her husband, @Dunlewen for Dennis' health, @needhelpsobad48 for their son's behavior, and @Weloreth for family issues. Prayers for document approval for @Fuwbar and God's guidance for @Bekimion. Let's also pray for healing for @Anonymous with neuropathy pain.
    Let's come together in Jesus' name!
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Latest Blogs & Articles

Back
Top Bottom